Навчальний семінар з питань організації доступної освіти дітей з аутизмом

16 грудня 2015 року відбувся заключний навчальний семінар «Моніторинг успішності освітнього процесу для дитини з аутизмом». Чотири присвячені цій актуальній темі семінари організовано й проведено в рамках навчального проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом» Науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».
До проекту було залучено педагогів шести шкіл та дев’яти дитячих садочків Оболонського, Дарницького, Солом’янського, Дніпровського районів м.Києва.
Науково-методичний центр інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка
Інклюзивний ресурсний центр (ІРЦ) на базі Науково-методичного центру інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка
Під час семінару учасників проекту було ознайомлено з етапами оцінювання успішності освітнього процесу дітей з аутизмом та методикою «Інструмент професійного розвитку педагога». Педагоги мали можливість проаналізувати практичні випадки оцінювання успішності освітнього процесу дітей з аутизмом у закладах освіти.
Наприкінці зустрічі учасникам навчального проекту було запропоновано продовжити участь у другій сесії проекту «Доступна освіта для дітей з аутизмом» та провести чотири практичні семінари на базі закладів освіти, які беруть участь у цьому проекті. Метою наступних практичних семінарів є реалізація здобутих знань у практичній діяльності загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів.
По завершенню другої сесії навчального проекту учасники отримають сертифікати Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*