Керівництво педагогічною радою ДНЗ
Сьогодні в дошкільних навчальних закладах усіх типів утверджується парадигма особистісно-орієнтованої моделі освіти. Реалізація нових людиноцентристських підходів до освітнього процесу в дошкільній установі та визначення в ньому місця особистості починається із внесення відповідних змін до управлінської діяльності, яка має забезпечити безперервне професійне та особистісне зростання працівників, стабільність і комфорт у закладі, адаптацію та визначення його місця в умовах, що постійно змінюються. Дошкільні заклади отримали можливість самостійно обирати один чи кілька пріоритетних напрями (художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий, музичний, гуманітарний тощо) своєї діяльності, провадити інноваційну діяльність.
Питанням керівництва педагогічною радою ДНЗ присвячена стаття викладача кафедри методики та психології дошкільної та початкової освіти Л.І.Меленець.
Залишити відповідь