Семінар «Розроблення індивідуальної програми розвитку: адаптації та модифікації» для педагогів ЗНЗ, які працюють в інклюзивних класах

21 грудня 2016 року в ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся навчально-практичний семінар «Розроблення індивідуальної програми розвитку: адаптації та модифікації» для педагогічних працівників ЗНЗ, які з 2016/2017 н. р. розпочали працювати в інклюзивних класах. Проведений у рамках «Школи інклюзивної освіти» захід був спрямований на ознайомлення педагогів з однією зі складових індивідуальної програми розвитку дитини, а саме: здійснення адаптацій і модифікацій.
Т.В.Семенова, В.А.Кирніс. Розробка індивідуальної програми розвитку: адаптації та модифікації (з досвіду роботи СЗШ №233 Оболонського району міста Києва)
Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами – один із механізмів забезпечення рівного доступу до типової загальноосвітньої програми в умовах інклюзивної освіти. Детальний опис структури індивідуальної програми розвитку, суті адаптацій і модифікацій міститься в інструктивно-методичному листі Міністерства освіти і науки №1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах».
Участь у семінарі взяли 40 педагогів ЗНЗ міста Києва (серед них: заступники директорів із навчально-виховної роботи, вчителі початкових класів, вчителі-логопеди та ін.).
Учасники семінару мали можливість ознайомитися з практичним досвідом педагогів середньої загальноосвітньої школи №233 Оболонського району Т.В.Семенової та В.А.Кирніс щодо використання адаптацій та модифікацій при розробці індивідуальної програми розвитку.
Для активного спілкування з колегами-педагогами, які працюють в інклюзивних класах, методистом НМЦ інклюзивної освіти Заєрковою Наталією Віталіївною, було запропоновано надсилати свої запитання на електронну адресу Центру nmc.io.ippo@kubg.edu.ua.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*