Навчально-практичний семінар «Особливості оцінювання в інклюзивному класі»
23 березня 2016 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбувся навчально-практичний семінар «Особливості оцінювання в інклюзивному класі» для педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Семінар організований науково-методичним центром інклюзивної освіти в рамках проведення постійно діючої Школи інклюзивної освіти.
Участь у семінарі взяли методисти районних науково-методичних центрів, завідувачі та консультанти районних психолого-медико-педагогічних консультацій, учителі початкових класів та асистенти вчителів, вчителі-логопеди, сурдопедагоги, практичні психологи.
Н.З.Софій. Оцінювання в інклюзивному класі: презентація
Рекомендації щодо адаптації форм і способів оцінювання
Творча група педагогів СЗШ №233. Досвід оцінювання та моніторингу в СЗШ №233: презентація
Учасники семінару ознайомилися з основними нормативно-правовими документами, що містять інформацію про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах інклюзивного навчання; обговорили цілі та різні способи оцінювання (поточний контроль, спостереження, портфоліо та ін.); диференціацію оцінювання, а також мали можливість виконати відповідні практичні завдання.
Особливістю семінару стала участь педагогів загальноосвітнього навчального закладу №233 (Оболонський район м.Києва), які представили власні напрацювання з питань диференціації оцінювання відповідно до індивідуальних програм розвитку для учнів з особливими освітніми потребами.
Було обговорено зв’язок критеріїв оцінювання з навчальними цілями та завданнями, які розробляються командою фахівців, і зазначаються в індивідуальній програмі розвитку дитини.
Залишити відповідь