Семінар «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів у інклюзивному класі»
22 квітня 2015 року в рамках постійно діючої школи «Інклюзивна освіта» відбувся завершальний у 2014-2015 н.р. науково-практичний семінар «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів у інклюзивному класі». Захід провів НМЦ інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка.
У семінарі взяли участь методисти районних науково-методичних центрів, представники міської і районних у м.Києві психолого-медико-педагогічних консультацій, Центрів практичної психології, заступники керівників загальноосвітніх навчальних закладів, педагоги інклюзивних класів, асистенти вчителів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними групами/класами навчання. Загальна кількість учасників заходу – 43 особи.
Учасники семінару ознайомилися з особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в умовах інклюзивного навчального середовища. Йшлося про такі практики оцінювання навчальних досягнень, як реагування на втручання, моніторинг прогресу розвитку дітей, ведення портфоліо тощо. Учасники заходу обмінялися з колегами власним досвідом.
Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів у інклюзивному класі: презентація
Залишити відповідь