Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: проблеми, що потребують змін

Педагоги завантажені основними обов’язками – підготовкою до уроків, занять, а також великою кількістю другорядних обов’язків, передбачених та не передбачених посадовою інструкцією, зокрема бюрократичною роботою. В умовах війни таке навантаження лише зросло. Через завантаженість багатьом педагогам не вистачає часу на підвищення кваліфікації, а частина педагогів через невелику заробітну плату, стреси зазнають професійного вигорання і тому не мають сил, бажання й мотивації займатися підвищенням власної кваліфікації.

Служба освітнього омбудсмена спільно з Громадською організацією “Центр інноваційної освіти “Про.Світ” провели два окремих опитування:

  • “Опитування керівників ЗЗСО/їхніх заступників щодо їхнього  навантаження, яке передбачене та не передбачене посадовою інструкцією, й використання часу для його виконання”;
  • “Опитування педагогічних працівників ЗЗСО щодо їхнього навантаження, яке передбачене та не передбачене посадовою інструкцією, й використання часу для його виконання”.

Опитування стосувалися тривалості їх робочого часу; посадових обов’язків, які забирають найбільшу кількість часу; обов’язків поза межами посадової інструкції, які вони виконують, і скільки часу це займає, та інших питань. Опитування не є репрезентативними, однак надають розуміння орієнтовної ситуації та проблем щодо перевантаження керівників та педагогічних працівників ЗЗСО.

З результатами опитування можна ознайомитися ➡ на сайті Освітнього омбудсмена України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*