Відбулась методична конференція вчителів і науковців «STEAM-oсвіта: виклики та пріоритети на 2024/2025 н. р.»
28 серпня 2024 року в Центрі інноваційних освітніх технологій (ICR) Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась методична конференція вчителів і науковців на тему: «STEAM-oсвіта: виклики та пріоритети на 2024/2025 н. р.».
Учасники конференції обговорили питання викликів та перспектив розвитку STEAM-освіти в умовах війни та можливостями підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (спікер: Ірина Воротникова, завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка, канд. пед. наук, доцент), дізнались про досвід Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) із впровадження STEM (спікер: Олександра Шкуренко, старший викладач кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти, координатор Центру інноваційних освітніх технологій (ICR) Університету Грінченка, канд. пед. наук).
Заступник директора з НВР, учитель інформатики, Альона Шаповал, представила результати регіонального експерименту «Розвиток дослідницького мислення учнів в умовах STEAM-навчання на уроках інформатики» та проєкти колективу СШ № 52 з поглибленим вивченням інформаційних технологій щодо підготовки учнів до створення та програмування дронів, виготовлення роботизованих систем, турнікетів за допомогою паяльних станцій, 3D.
Заступник директора Ольга Рибак та вчитель інформатики ліцею № 141 «ОРТ» Роман Радер ознайомили учасників зустрічі з практиками запровадження STEAM, та організаційно-педагогічними умовами моделювання розвитку ліцею «STEAM-school», представили авторську освітню програму «Основи інженерії штучного інтелекту» та поділилися досвідом підготовки учнів до участі у Міжнародних конкурсах, проведенні STEM-заходів.
Залишити відповідь