Серпнева методична конференція для вчителів фізичної культури
29 серпня 2019 року в навчально-виховному комплексі № 176 (спеціалізованій школі І ступеня з поглибленим вивченням іспанської мови) імені Мігеля де Сервантеса Сааведри Дніпровського району столиці відбулася методична конференція. Захід організовано в рамках ІІІ Київського освітнього форуму «Простір нових можливостей».
У роботі конференції взяли участь методисти РНМЦ, голови РМК, учителі фізичної культури закладів загальної середньої освіти м. Києва. Програма конференції зорієнтована на засади Концепції нової української школи.
Учасникам заходу було запропоновано огляд сучасних навчальних технологій і методик, технік та інструментів. Технології навчання були представлені в майстер-класах, що представляли варіативні модулі шкільної навчальної програми за видами спорту: «Хортинг», «Чирлідинг», «Фітнес», а також навчання дітей початкової школи за програмою НУШ.
До програми заходу увійшла й «Скандинавська оздоровча ходьба», яка може використовуватись у роботі шкільних спортивних гуртків.
Формат конференції надав змогу педагогам опановувати технології навчання безпосередньо через практичне їх опрацювання.
Фоторепортаж
Методичні матеріали
Навчальні програми з хортингу
Спікери серпневої конференції:
1. Тема: «Хортинг як український національний вид спорту».
Гречаний О. М., учитель фізичної культури Київської інженерної гімназії Дарницького району, майстер спорту України;
Гречана Л. О., учитель фізичної культури початкової школи № 334 Дарницького району, майстер спорту України.
2. Тема: «Розвиток ключових компетентностей молодших школярів на уроках фізичної культури за програмою НУШ».
Лазебний-Чоловський Д. М., учитель фізичної культури спеціалізованої школи № 216 Оболонського району, заслужений учитель України.
3. Тема: «Тренаж чирлідингу: розвиток фізичних і естетичних якостей дитини». Любимова-Лисиця М. В., учитель хореографії спеціалізованої школи № 125 Дніпровського району, кандидат у майстри спорту України.
4. Тема: «Фітнес-технології: скіппінг, кросфіт, каланетика, фітбол-гімнастика».
Царапкіна Н. В., учитель фізичної культури Київської інженерної гімназії Дарницького району, майстер спорту України.
Невідома Л. І., учитель фізичної культури, Київської інженерної гімназії Дарницького району.
До роботи у методичній конференції були запрошені Снігурівська І. О., віце-президент ВГО «Українська федерація скандинавської ходьби», сертифікований інструктор; Щербань Н., керівник представництва Української федерації скандинавської ходьби у м. Києві та Київській області, сертифікований інструктор; Миронова З., член Української федерації скандинавської ходьби, сертифікований інструктор.
На час роботи конференції гості стали спікерами, які презентували майстер-клас «Формування здорового способу життя через упровадження скандинавської оздоровчої ходьби в навчальних закладах України (практичне застосування для різних вікових груп)».
Фахівці з Української федерації учнівського спорту ознайомили учасників конференції з історією розвитку та становленням «Скандинавської оздоровчої ходьби» в Україні, базовими уміннями й навичками техніки її виконання, розкрили її лікувальні властивості, значимість для збереження здоров’я та працездатності людини.
Учасники конференції не були обділені й увагою видавництва «Педагогічна преса». Фаховий науково-методичний журнал «Фізичне виховання в рідній школі» презентував Морозов Ю. Г. – відповідальний редактор видання. Він розповів про роботу видавництва, редакції, контент журналу, зупинившись на підготовці до проведення конкурсів, олімпіад, ознайомив із тематикою оздоровчо-лікувального сегменту.
Побажавши вчителям безупинного методичного зростання, Ю. Морозов запросив їх до активного партнерства.
Спікерами заходу були учителі фізичної культури, які мають педагогічні звання заслужений учитель України, учитель-методист, звання майстрів спорту України і майстрів спорту міжнародного класу. Спікери окреслили професійну траєкторію розвитку педагога, обмінялися з педагогами досвідом роботи. В результаті такої співпраці кожен з учасників конференції збагатив власний методичний «кейс» прогресивними напрацюваннями, ідеями, трендами, технологіями.
Формат і контент конференції викликав жвавий інтерес, сповнивши педагогів усвідомленням того, що вчитель дійсно є агентом освітніх змін в Україні.
Залишити відповідь