Онлайн-конференція «Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку»

online-conf

17-18 травня 2017 року Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка провів Всеукраїнську науково-практичну інтернет-конференцію «Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку».
Мета конференції – обговорення актуальних проблем та означення векторів розвитку дошкільної та початкової освіти в контексті сучасних суспільних трансформацій, презентація інноваційних педагогічних технологій особистісного розвитку дошкільників та молодших школярів, виокремлення сучасних тенденцій у професійній підготовці майбутніх вихователів та вчителів і їхній наступній післядипломній освіті.
Інформаційне повідомлення
Матеріали конференції
Тематичні напрямки конференції
1.Актуальні проблеми дошкільної і початкової освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір.
2.Сучасний освітній простір дошкільного навчального закладу та початкової школи: досвід, знахідки, надбання.
3.Нові виклики наступності дошкільної і початкової ланок освіти.
4.Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти в умовах зміни освітньої парадигми: досягнення, протиріччя, перспективи.
5.Професійний розвиток педагогів дошкільних закладів та школи в сучасних умовах безперервної освіти.
6.Сучасні управлінські технології та менеджмент у навчальних закладах: досвід та інновації.

9 коментарі(в) до Онлайн-конференція «Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку»

  1. Людмила коментує:

    Стаття Смольникової Г.В.актуальна. Курси підвищення кваліфікації потрібні. Але і надалі потрібно їх удосконалювати. Запроваджувати особистісний план курсів вихователів-методистів відповідно до стажу, кваліфікації, виду ДНЗ, напряму роботи тощо.

  2. Ігри з LEGO -це прекрасний світ з невичерпними пріоритетами, для того щоб творити і веселитися. Важливо надати дітям можливість “проживання” цікавого для них матеріалу. Діти навчаються виражати своє ставлення до того, що відбувається, коли дізнаються про щось нове. Конструюючи, вони занурюються в тему, вигадують і втілюють в життя свої ідеї.
    Леся Василівна розкрила в своїй статті, як можна вдало застосовувати на практиці конструювання для формування екологічної культури вихованців дошкільного закладу.
    Знання, які отримують діти є актуальними, необхідними для них. А цікавий матеріал засвоюється легко і назавжди.

  3. Тетяна коментує:

    Проблема вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті, що висвітлюється у тезах Смольникової Г.В. актуальна та потребує подальшого дослідження.

  4. Ольга коментує:

    На всіх етапах розвитку освіти питанню вивчення передового педагогічного досвіду приділяється велика увага. Адже це важливий фактор підвищення педагогічної майстерності та розвитку творчої ініціативи освітян. Тому тези Смольникової Г.В. представляють інтерес для вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів.

  5. Наталія коментує:

    Мене зацікавила стаття Алли Миколаївни Гончаренко про організацію життєдіяльності дітей в групі. Здається, що запропоновані ідеї повністю відповідають тим вимогам, які сьогодні пред’являються для того, щоб життя дітей зробити цікавим і достатньо розвивальним. Обмеження кількості фронтально організованих занять, створення ситуацій вибору, орієнтація на інтерес і бажання дітей – все це здається надзвичайно актуальним. Дякую Вам, Алло Миколаївно!

  6. Марина Шопіна коментує:

    Нині дуже актуальною є проблема реалізації наступності дошкільної і початкової освіти, тому тези “Механізми реалізації наступності дошкільної і початкової освіти в умовах становлення суспільства сталого розвитку” заслуговує особливої уваги.
    Коли дитина приходить до початкової школи та у неї починається процес алаптації, щоб цей процес був успішним, адаптація дітей до шкільного життя повинна відбуватись непомітно, так вчителі початкової ланки школи можуть тісно співпрацювати з вихователями ДНЗ.

  7. Катерина коментує:

    Корисно було ознайомитись з наробками Сухопари І.Г. Для себе почерпнула цікаві методи та види робіт, зокрема: портфоліо «Моя
    скарбничка»; альбом «Історія класу», відеотека «Літопис класу», «Куточок усамітнення»; «Чарівний стільчик» та інші.
    У статті Шкарбан Л.В. розглянуто важливу та актуальну проблему ліворукості. Стаття розкриває шляхи підвищення рівня професійної компетентності студентів під час навчання в університеті та педагогічної практики в школі.
    У статті Сабол Д. розглянуто питання емоційного інтелекту і визначено його, як сукупність ментальних здібностей, які беруть
    участь в усвідомленні і розумінні власних емоцій та емоцій оточуючих. Емоції є важливими в нашому житті, вони можуть допомагати, а можуть і заважати людині в досягненні професійного успіху. Для педагога вміння керувати своїми емоціями є необхідним.

  8. Марія коментує:

    Актуальність питання, що його торкаються у своїй статті Н.Дятленко, В. Є. Кравченко, С. І. Денісенко не викликає сумніву. Радісне освітнє середовище і навчання – це те, про що мріяли здавна.

    • Наталія коментує:

      Радію, що маємо спільні погляди! Думаю, разом зможемо покращити життя наших молодших школярів!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*