Презентація «STEAM-освіта: інноваційна науково-технічна система навчання»

19 серпня 2016 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася презентація «STEAM-освіта: інноваційна науково-технічна система навчання». Участь у заході взяли заступники директорів ЗНЗ, методисти РНМЦ з інформатики, трудового навчання (технологій), іноземних мов, учителі предметів природничо-математичного циклу.
Перед присутніми виступили Н.В.Морзе, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка (доповідь «STEM: проблеми і перспективи»); С.М.Дзюба, заступник директора Технологічного ліцею «ОРТ» (тема виступу «Робототехніка як складова частина STEM-освіти»); І.І.Довгаль, директор Робо Україна (виступ на тему «Робототехніка та 3D моделювання як засоби візуалізації програмного коду в освіті дітей»); Сюзанне Бекер, заступник директора, керівник мовного відділу Гете-Інституту (Київ, Україна) (тема виступу – «Методика CLIL – перевага у викладанні»). Презентація викликала велике зацікавлення, тож спілкування продовжилося після завершення заходу.
Довідково. STEAM-освіта (S – science, T – technology, E – engineering, A – art, M – mathematics) – природничі науки, технології, інженерія, мистецтво, математика – система освіти, що стимулює оволодіння знаннями й навичками технологічних наукових напрямів, які дозволяють брати участь у найбільших інноваційних міжнародних конкурсах і олімпіадах, таких, як MATHCOUNTS, Science олімпіади та FIRST Robotics. Це освіта, скерована на підтримку творчості та інноваційних навичок.
Наталія Морзе. STEM: проблеми і перспективи: презентація
Сергій Дзюба. Робототехніка як складова частина STEM-освіти: презентація
Сюзанне Бекер. Методика CLIL – перевага у викладанні: презентація
Що таке STEM-освіта
STEAM-освіта: інноваційна науково-технічна система навчання: відео

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*