Заступник директора з навчально-методичної роботи

kocherga

 

КОЧЕРГА

Олександр Васильович

 

Перший заступник директора – заступник директора з навчально-методичної роботи

Телефон: +38(044) 553-97-84
E-mail: o.kocherha@kubg.edu.ua

 

 


infoНауковий ступінь, вчене звання:  кандидат психологічних наук, доцент.

 


     Закінчив Київське міське педагогічне училище ім. Н.К.Крупської за спеціальністю «Учитель початкових класів», Київський державний педагогічний інститут ім. М.Горького за спеціальністю «Педагогіка та методика викладання в початкових класах загальноосвітньої середньої школи», Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Д.Грінченка за спеціальністю «Викладач психології, практичний психолог». Трудовий шлях розпочав з роботи в середній школі лаборантом кабінету фізики. По завершенні військової служби працював радіомеханіком на військовому заводі, учителем початкових класів, викладачем психології та практичним психологом у педагогічному коледжі, з 1993 р. старшим викладачем кафедри психології Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів імені Б.Д.Грінченка. Кандидат психологічних наук, доцент. З 2002 р. очолив кафедру методики та психології дошкільної і початкової освіти. Був деканом факультету підвищення кваліфікації педагогічних працівників КМПУ ім. Б.Д.Грінченка. З 2007 р. – заступник директора ІППО КУ імені Бориса Грінченка з навчально-методичної роботи. Коло наукових інтересів О.В.Кочерги охоплює загальну психологію, психофізіологію, психологію творчості, когнітивну, генетичну психологію та психологічні аспекти дошкільної і початкової освіти. Творчий доробок складають книжки: «Розвиток творчих здібностей дитини, 1999», «Початок життя — становлення творчості, 2003», «Фактори психічного здоров’я і творчий розвиток дитини, 2004», «Психофізіологія раннього дитинства, 2006», «Психофізіологія дітей 1-3 років, 2006», «Психофізіологія дітей 4-5 років, 2007», «Психофізіологія дітей 6-ого року життя, 2007», «Психофізіологія 6-річних першокласників і адаптація до школи, 2010», «Психофізіологія творчості дітей, 2011», «Психофізіологія дітей з особливими потребами,2012». Автор понад 120 статей з проблем загальної психології, психології творчості та психофізіології. Тренер та експерт Міжнародної програми «Читання і письмо для розвитку критичного мислення».