Засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка 9 червня 2015 року

9 червня 2015 року відбулося засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Директор ІППО М.Ф.Войцехівський підбив підсумки діяльності науково-педагогічного колективу Інституту в 2014-2015 навчальному році та визначив перспективи розвитку закладу з урахуванням здійснюваних у системі освіти реформ.
Завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання Ф.Л.Левітас та завідувач НМЦ гуманітарної освіти та виховання Т.І.Свирська звітували про забезпечення методичного супроводу Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти.
Т.І.Свирська. Методичний супровід упровадження Державних стандартів базової та повної середньої освіти. Освітні галузі «Мови і літератури», «Мистецтво», «Здоров’я і фізична культура»: презентація
Н.Р.Петрощук. Організація роботи методистів-кореспондентів кафедр Інституту: презентація
Т.В.Кущова. Батьківські родзинки для кожної дитинки: презентація
14 наукових працівників були обрані на конкурсній основі на посади доцентів, старших викладачів, викладачів кафедр Інституту, молодшого наукового співробітника науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки і педагогічних інновацій.
Старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання Н.Р.Петрощук доповіла про залучення до роботи кафедр та науково-методичних центрів методистів-кореспондентів.
В.І.Ковальчук, заступник директора ІППО, ознайомив членів Вченої ради із результатами апробації навчальної літератури для ЗНЗ.
На засіданні було обговорено й затверджено передовий педагогічний досвід педагогів ДНЗ №89 Дарницького району м.Києва: Т.В.Кущової, завідувача закладу, та О.М.Мельник, вихователя-методиста. І.Б.Шведову, вчителя інформатики Кловського ліцею №77 Печерського району м.Києва, було зараховано до складу методистів-кореспондентів кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти.
До участі в щорічному конкурсі на здобуття премії імені Бориса Грінченка члени Вченої ради рекомендували комплексну альтернативну освітню програму «Стежина» для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою (авт. Гончаренко А.М. і Дятленко Н.М.) і навчально-методичний посібник «Від душі до душі (Світ природи Бориса Грінченка у творах для дітей)» (авт. Гончаренко А.М.).
Рекомендовано до друку рукописи навчально-методичного посібника «Спільність зусиль: фахівці в інклюзивному класі» (авт. Софій Н.З.) і методичного посібника «Шлях до успіху. Дистанційна робота з обдарованими дітьми: теорія, методика, практика» (авт. колектив, керівник Буренко В.М., за загальною редакцією Сафарян С.І.).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*