Четвертий навчальний семінар з питань професійного супроводу дітей з аутистичним спектром розладу

12 травня 2015 року було проведено четвертий, завершальний навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності». Захід відбувся в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», організованого науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком».
Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник/Н.М.Дятленко, Н.З.Софій, О.В.Мартинчук, Ю.М.Найда, під заг.ред. М.Ф.Войцехівського.- К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 172 с.
До проекту було залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітніх навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м.Києва. В рамках проекту було створено постійну групу учасників, що складалася з 38-ми осіб.
На семінарі було обговорено алгоритм та зміст формулювання актуальних навчальних цілей на основі конкретних прикладів дітей, які мають аутистичний спектр розладу. Учасники семінару розглянули ієрархію цілепокладання та способи вимірювання досягнення окремої цілі.
Підсумки роботи, виконаної в рамках серії навчально-практичних семінарів, було підбито на основі проведеного тренерами проекту Т.В.Скрипник та Г.В.Супрун опитування.
Учасників навчального проекту було запрошено до участі в науково-практичній конференції «Освіта дітей з особливими освітніми потребами в місті Києві: основні досягнення та виклики», яка відбудеться 21 травня на базі Київського міського будинку вчителя. Учасники проекту отримають відповідні сертифікати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*