Семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у ДНЗ і ЗНЗ: організація наступності»

14 квітня 2015 року відбувся другий навчальний семінар «Професійний супровід дітей з аутизмом у дошкільному та загальноосвітньому навчальних закладах: організація наступності».
На семінарі було розглянуто психологічні особливості переживання батьків при народженні в сім’ї дитини з особливими потребами. Учасники заходу отримали інформацію про особливості переживання батьками такої життєвої ситуації (етапи, характерні емоційні стани та поведінка); обговорили ефективні стратегії у спілкуванні з такими батьками (повага до їхніх почуттів, дотримання особистісної дистанції, увага до їхніх слів та потреб); а також відпрацювали прийоми зняття психоемоційного напруження (гімнастика для подолання стресового стану «Ключ»). Розуміння стану батьків має бути основою для взаємодії між батьками та фахівцями.
Г.Супрун. Психологічні особливості переживання батьками народження дитини з особливим потребами: презентація
Захід було проведено в рамках навчального проекту «Комплексний психолого-педагогічний супровід дітей з аутистичним спектром розладу», розпочатого науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, громадською організацією ІРЦ «Маленький принц» та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». До проекту залучено представників районних управлінь освіти та психолого-медико-педагогічних консультацій Оболонського, Дніпровського, Деснянського районів, двох загальноосвітніх навчальних закладів та чотирьох дитячих садків м.Києва.
Наступний семінар відбудеться 28 квітня 2015 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*