Круглий стіл для голів методичних об’єднань учителів музичного мистецтва

17 грудня 2014 року в СШ №119 було проведено круглий стіл «Упровадження нової програми, підручників з музичного мистецтва для учнів 3-го, 6-го класів» для методистів художньо-естетичого профілю РНМЦ та голів методичних об’єднань учителів музичного мистецтва ЗНЗ.
Захід розпочався привітанням Лідії Степанівни Хари, директора СШ №119 Деснянського району м.Києва. Вже вкотре колектив навчального закладу запрошує вчителів столиці, створюючи для їхньої плідної праці чудові умови.
Обговорення особливостей навчально-виховного процесу з музичного мистецтва за новими програмами й підручниками розпочалося з виступу співавтора навчальних програм Н.І.Овіннікової. Проаналізувавши зміст програмового матеріалу, репертуар для співу та слухання музики кожного автора, Наталія Ігорівна наголосила на необхідності дотримання програмових вимог, особливостях застосування методів і прийомів навчання. Н.І.Овіннікова підкреслила, що вчитель має право самостійно добирати й замінювати музичний репертуар, представила розроблене нею тематичне планування уроків за підручником Л.М.Масол, дібраний відповідно до нових вимог музичний репертуар.
Програма заходу
Про організацію навчального процесу з музичного мистецтва в 3, 6 класах
Г.П.Коваленко. Використання інтерактивних методів навчання на сучасному уроці музичного мистецтва: текст виступу
Г.Б.Букреєва. Яким має бути вчитель музичного мистецтва
Г.П.Коваленко. Інтерактивні методи навчання на уроках музичного мистецтва: презентація
Т.Тракай. Використання мультимедійних технологій у школі: презентація
Було обговорено питання щодо проведення контрольного зрізу з предмета, особливості оцінювання знань учнів, добір домашніх завдань з музичного мистецтва.
Підбиваючи підсумки засідання круглого столу, методист НМЦ гуманітарної освіти та виховання ІППО КУ імені Бориса Грінченка Лариса Євгенівна Пєчка зазначила, що вчитель музичного мистецтва є творцем уроку. Від його майстерності залежить рівень і якість інтелектуального, музично-естетичного та морального розвитку дітей. Учитель постає на уроці своєрідним майстром, який своїми знаннями, талантом, душею та серцем, словом та діями плекає творчу, духовно багату особистість.
Якою має бути структура уроку? Яким він має бути сьогодні: за формою, змістом? Які види діяльності застосовувати? Які використовувати на уроці методи, інноваційні технології? Однозначних відповідей на ці питання не існує. Зрозуміло одне: урок музики має бути змістовним, насиченим, цікавим, захоплюючим, хвилюючим і творчим.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*