Засідання Вченої ради ІППО 20 листопада 2014 року

595

20 листопада 2014 року засідання Вченої ради ІППО КУ імені Бориса Грінченка розпочалося виступом директора Інституту, голови Вченої ради, кандидата педагогічних наук, доцента М.Ф.Войцехівського. У виступі йшлося про необхідність докорінних змін у системі підвищення кваліфікації педагогів згідно з вимогами сучасності. Завідувачі кафедр Інституту Г.Д.Щекатунова, В.М.Буренко, Я.Ю.Якунін розкрили зміст роботи науково-викладацького складу Інституту щодо забезпечення Закону «Про вищу освіту». Завідувач НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Л.О.Базиль доповіла про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва.
В.М.Буренко. Про роль кафедри мов та літератури ІППО в забезпеченні Закону «Про вищу освіту»: презентація виступу
Л.О.Базиль. Про стан і перспективи підвищення якості дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м. Києва: презентація виступу
І.П.Воротникова. Використання змішаного (гібридного) навчання у післядипломній педагогічній освіті: презентація виступу
С.В.Івашньова. Проектування нечіткої освітньої траєкторії педагогічного працівника в системі післядипломної освіти: презентація виступу


Методист НМЦ інформаційних технологій І.П.Воротникова та старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій С.В.Івашньова показали у своїх виступах переваги, що їх надає впровадження нових форм організації післядипломної освіти педагогічних працівників. Зокрема йшлося про змішане (гібридне) навчання та нечіткість індивідуальної освітньої траєкторії педагогічного працівника.
На засіданні було обговорено та рекомендовано до друку створені для роботи в НВК «Всезнайко» наочні матеріали (упорядник – завідувач НВК О.П.Штихалюк); рукописи навчального посібника «Зошит для лабораторних робіт із фізики. 7 клас» (автор – старший викладач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій В.В.Гавронський) та методичний посібник «Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва» (укладачі – завідувач лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України В.В.Жук та старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Г.В.Шапаренко).
Через поважні причини зі складу методистів-кореспондентів кафедр Інституту було відраховано кількох учителів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*