Семінар з питань роботи асистента вчителя в інклюзивному класі

22 жовтня 2014 року в рамках постійно діючої в ІППО КУ імені Бориса Грінченка «Школи інклюзивної освіти» було проведено науково-методичний семінар «Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі». Учасниками семінару стали методисти РНМЦ, керівники інклюзивних і спеціальних навчальних закладів, педагоги, які працюють в інклюзивних і спеціальних класах/групах. Захід організовано НМЦ інклюзивної освіти.
Професією «асистент учителя» Класифікатор професій було доповнено відносно недавно – в липні 2010 року (наказ Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. №327). Тож досі в педагогів виникають запитання: у чому полягає різниця в функціональних обов’язках учителя та асистента вчителя? яка роль асистента вчителя в роботі команди, зокрема, при створенні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами?
Відповіді на ці та інші актуальні запитання педагоги отримали на семінарі. Крім того, було обговорено успіхи та названо виклики в роботі асистентів учителя, які працюють у ДНЗ і ЗНЗ.
Програма семінару
І.В.Луценко. Нормативно-правова база діяльності асистента вчителя: основні функції та посадові обов’язки: презентація
Н.М.Дятленко. Роль асистента педагога у створенні та впровадженні індивідуальної програми розвитку: презентація
Ю.М.Найда. Взаємодія асистента педагога з іншими учасниками навчально-виховного процесу в інклюзивному класі: презентація

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*