Відбулися Треті Київські Читання з гуманної педагогіки

У періоди кризи бурхливо активізуються руйнівні процеси. Чи ж може протистояти жахливому руйнуванню звичайний учитель?
Звісно, може! А сприятиме цьому «Кодекс честі та служіння вчителя» – документ, створений на основі «Маніфесту гуманної педагогіки» й адресований міжнародній педагогічній спільноті.
Про Треті Київські Читання з гуманної педагогіки
На Третіх Київських Читаннях з гуманної педагогіки, проведених 26 серпня 2014 р. в Київському міському Будинку вчителя, духовний аспект цього документа розкрила вчитель біології НВК №11 ім. Артема м.Артемівська Вікторія Федорівна Бак. За умов бойових дій на сході країни її участь у Читаннях близька до подвигу.
З доповіддю «Гуманна педагогіка – нова філософія сучасної освіти» виступила завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук Ганна Дмитрівна Щекатунова (на фото).
Тема Третіх Київських Читань з гуманної педагогіки – «Учителю, вкажи шлях краси духу» – наближає до реалізації однієї з основних ідей Маніфесту гуманної педагогіки, який було проголошено 17 липня 2011 року в Бушеті (Грузія) учасниками Міжнародного руху гуманної педагогіки з Росії, Грузії, України та країн Балтії.
Серед співорганізаторів Читань – Департамент освіти та науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації та Київський університет імені Бориса Грінченка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*