Засідання МО вчителів-логопедів ЗНЗ і ДНЗ столиці

28 березня 2014 року в приміщенні Центру науково-технічної творчості молоді «Сфера» Оболонського району відбулося засідання методичного об’єднання вчителів-логопедів навчальних закладів Києва на тему «Розвиток пізнавальних психічних процесів на логопедичних заняттях з учнями, що мають загальне недорозвинення мовлення».
План роботи методичного об’єднання: презентація
О.В.Хмелєва-Токарєва. Роль методичного центру практичної психології та соціальної роботи в системі спеціальної освіти Оболонського району: презентація
В.В.Шорохова. Формування уваги молодших школярів в умовах інклюзивного та інтегрованого навчання: презентація
Т.О.Ярош. Особливості розвитку пізнавальних психічних процесів у молодших школярів, що мають порушення мовленнєвого розвитку: презентація
С.В.Лопухович. Розвиток логічного мислення в молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) на логопедичних заняттях: презентація
В.В.Чубар. Виховання зорової пам’яті та уваги на заняттях з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення: презентація
І.Є.Степанова. Сенсорне виховання учнів-дизартриків у процесі ігрової діяльності: презентація
Л.М.Фролова, І.Б.Королькевич. Розвиток слухового сприймання, слухової уваги та пам’яті на логопедичних заняттях: презентація
І.Є.Степанова. Приклади диктантів для учнів-логопатів: презентація
Засідання розпочала консультант КМПМПК Надія Геліон. Підкресливши особливу актуальність питання корекції стану психічних процесів у дітей із загальним недорозвитком мовлення, вона ознайомила присутніх із планом роботи засідання.
Директор методичного центру практичної психології та соціальної роботи РУО Оболонського району Ольга Хмелєва-Токарєва розповіла про роль методичного центру практичної психології Оболонського району в системі спеціальної освіти, про діяльність працівників психологічної служби та принципи роботи психологічної служби центру. Промовець наголосила на тому, що завданням психолога є вивчення дітей, починаючи з раннього віку, а також своєчасна кваліфікована діагностика стану розвитку дитини, спрямована на раннє виявлення порушень у дітей і своєчасну професійну їм допомогу.
Методист НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка Валентина Шорохова у своєму виступі зазначила, що надана педагогам корисна інформація буде розміщена на електронному ресурсі НМЦ інклюзивної освіти (на сайті для педагогів корекційної освіти).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*