Професійний розвиток педагогів з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами

Починаючи з 2016-2017 н.р., школа №249 Деснянського району м.Києва приймає на навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема учнів із порушенням опорно-рухового апарату. З 30 жовтня по 3 листопада кафедра історичної та громадянської освіти спільно з НМЦ інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка організувала для вчителів школи навчання відповідного змісту.
У рамках навчального курсу було розглянуто нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні. Вчителі отримали вичерпну інформацію про особливості створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Було пояснено роль та функції асистента вчителя в інклюзивному класі.
Особливо корисним виявилось ознайомлення педагогів із досвідом школи №168 Оболонського району м.Києва щодо навчання дітей із порушенням опорно-рухового апарату.
За результатами навчання вчителі отримали сертифікати загальним обсягом 2,5 кредити, які будуть зараховані як вибіркові модулі при проходженні планових курсів підвищення кваліфікації відповідно до фаху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*