Дослідно-експериментальна робота в закладах освіти міста Києва

Співробітники ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент,
С.В.Івашньова, заступник директора Інституту з науково-методичної роботи, кандидат педагогічних наук.
«Програма професійного розвитку педагогічного персоналу навчального закладу» (медична гімназія №33, СШ №98, СШ №258, Київський спортивний ліцей-інтернат, ліцей №157, СШ №23, СШ №104 ім. Олега Ольжича, гімназія №48), СШ №80, СЗШ №192, СЗШ №215, СЗШ №243).

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
С.В.Машкіна, старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85, середньої загальноосвітньої школи №215, середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №182, навчально-виховного комплексу №30 «ЕкоНад» (спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов – гімназія).

І.П.Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат педагогічних наук.
«Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі» (гімназія І-ІІІ ступенів №39, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №207 з поглибленим вивченням англійської мови, школа І-ІІІ ступенів №249, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики, школа І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій);
«Впровадження відкритої освіти учнів з особливими потребами» в загальноосвітньому навчальному закладі ІІ–ІІІ ступенів «Вечірня (змінна) спеціальна школа №27» міста Києва;
«Впровадження Веб 2.0 у навчальний процес школи» в Лисичанській ЗОШ №8 Луганської області;
«Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» (гімназія №179, СЗШ-інтернат №11, гімназія №290, СШ №264, СШ №234, гімназії №143, СЗШ-інтернат №4, Києво-Печерський ліцей №171 «Лідер», СШ №193, СЗШ-інтернат №5, Київська гімназія східних мов №1, гімназія «Ерудит», Ліцей-інтернат №23 «Кадетський корпус» м.Києва), гімназія №315, Київська інженерна гімназія, спеціалізована школа №23, ліцей №208, спеціалізована школа-інтернат №14, ліцей №198 «ЕКО», гімназія біотехнологій №177, ліцей №38 ім. В. М. Молчанова, ліцей «Голосіївський» №241, навчально-виховний комплекс №240 «Соціум», спеціалізована школа №47, гімназія №107 «Введенська».

А.М.Гончаренко, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Виховуємо киянина» на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-киянин» (ДНЗ №565, ДНЗ №810, ДНЗ №17, ДНЗ №762, ДНЗ №688, ДНЗ №107, НВК «Оріяна»).

О.В.Кочерга, заступник директора Інституту з навчально-методичної роботи, кандидат психологічних наук, доцент.
«Вплив вправ на баламетричній дошці на успішність дітей у навчанні» (гімназія «Потенціал»).

Г.Д.Щекатунова, завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку» в СШ І ступеня №322;
«Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку освітнього простору Кловського ліцею №77» у Кловському ліцей №77.

С.В.Якубов, м.н.с НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій, науковий консультант ДЕР.
«Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва» (СЗШ №259, ліцей «Універсум», Фінансовий ліцей).

Я.Ю.Якунін, завідувач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат хімічних наук, доцент.
«Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі» (27 закладів середньої освіти).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*