Дослідно-експериментальна робота в ЗНЗ міста Києва

Співробітники ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка здійснюють наукове керівництво та наукове консультування у низці експериментів, а саме:

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент,
С.В.Івашньова, заступник директора Інституту з науково-методичної роботи, кандидат педагогічних наук.
«Програма професійного розвитку педагогічного персоналу навчального закладу» (медична гімназія №33, СШ №98, СШ №258, Київський спортивний ліцей-інтернат, ліцей №157, СШ №23, СШ №104 ім. Олега Ольжича, гімназія №48), СШ №80, СЗШ №192, СЗШ №215, СЗШ №243).

М.Ф.Войцехівський, директор Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Розвиток соціально-емоційної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти» (спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №85, середньої загальноосвітньої школи №215, середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №182, навчально-виховного комплексу №30 «ЕкоНад» (спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов – гімназія).

І.П.Воротникова, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат педагогічних наук.
«Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі» (гімназія І-ІІІ ступенів №39, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №207 з поглибленим вивченням англійської мови, школа І-ІІІ ступенів №249, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики, школа І-ІІІ ступенів №263 імені Євгена Коновальця, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій);
«Впровадження відкритої освіти учнів з особливими потребами» в загальноосвітньому навчальному закладі ІІ–ІІІ ступенів «Вечірня (змінна) спеціальна школа №27» міста Києва;
«Впровадження Веб 2.0 у навчальний процес школи» в Лисичанській ЗОШ №8 Луганської області;
«Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» (гімназія №179, СЗШ-інтернат №11, гімназія №290, СШ №264, СШ №234, гімназії №143, СЗШ-інтернат №4, Києво-Печерський ліцей №171 «Лідер», СШ №193, СЗШ-інтернат №5, Київська гімназія східних мов №1, гімназія «Ерудит», Ліцей-інтернат №23 «Кадетський корпус» м.Києва), гімназія №315, Київська інженерна гімназія, спеціалізована школа №23, ліцей №208, спеціалізована школа-інтернат №14, ліцей №198 «ЕКО», гімназія біотехнологій №177, ліцей №38 ім. В. М. Молчанова, ліцей «Голосіївський» №241, навчально-виховний комплекс №240 «Соціум», спеціалізована школа №47, гімназія №107 «Введенська».

А.М.Гончаренко, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Виховуємо киянина» на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-киянин» (ДНЗ №565, ДНЗ №810, ДНЗ №17, ДНЗ №762, ДНЗ №688, ДНЗ №107, НВК «Оріяна»).

О.В.Кочерга, заступник директора Інституту з навчально-методичної роботи, кандидат психологічних наук, доцент.
«Вплив вправ на баламетричній дошці на успішність дітей у навчанні» (гімназія «Потенціал»).

Г.Д.Щекатунова, завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент.
«Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку» в СШ І ступеня №322;
«Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку освітнього простору Кловського ліцею №77» у Кловському ліцей №77.

С.В.Якубов, м.н.с НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій, науковий консультант ДЕР.
«Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва» (СЗШ №259, ліцей «Універсум», Фінансовий ліцей).

Я.Ю.Якунін, завідувач кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій, кандидат хімічних наук, доцент.
«Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі» (27 закладів середньої освіти).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*