Обговорено особливості створення Індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами

Актуальні питання створення індивідуальних програм розвитку для дітей з особливими освітніми потребами було обговорено на черговому навчально-практичному семінарі, який відбувся 19 листопада 2014 року. Захід організовано Науково-методичним центром інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка в рамках постійно діючої Школи інклюзивної освіти для освітян столиці.
У семінарі взяли участь понад шістдесят осіб, серед яких – педагоги інклюзивних навчальних закладів, представники районних психолого-медико-педагогічних консультацій та інші фахівці.
Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами – механізм, що дозволяє спланувати необхідні адаптації та модифікації навчального середовища, визначити індивідуальну навчальну траєкторію та врахувати додаткові потреби кожної дитини, яка має ті чи інші порушення розвитку. Важливо, що така робота здійснюється в команді, яка складається з педагогів, додаткових фахівців, а також батьків дитини з особливими потребами.
Про особливості створення такої індивідуальної програми розвитку дитини розповіла науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки НАПН України І.В.Луценко. Вчитель інклюзивних класів загальноосвітньої школи №15 м. Біла Церква Ж.В.Гриневич ознайомила педагогів із досвідом своєї роботи.
Програма семінару
І.В.Луценко. Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: презентація
Науково-методичний центр інклюзивної освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*